Brev:
Drikkevarer
2. juni 2010
Alder:
18 mdr.
Drikkevarer
Hej Helen : )
Emile får mælk, kærnemælk og vand at drikke.
Om morgenen får hun nogle gange lidt æblejuice (ren æblejuice), som vi henter i byen hvor vi bor.
Hvornår er det bedst at starte med forskellige drikkevarer og hvad er godt, at drikke?
Venlig hilsen
Gitte